دخترک و سادگیش...

♥افسونگر عـــاشق♥

حــماقت بود به عشقت اعــتماد کردن با خـــــــــدا هم یه حرفی داشتم :میگم خـــــدا من اینجا هر چی دوست داری را دارم میگذرونم فقط یه نگاه به سیــــــــاهی و گودی پایه چشمم بنداز ...

دخترک و سادگیش...

دخــــــــترکمـــ

هیچگاه هم آغوشی هایتـــ را با

عـشــــــــــق

مقایسه نکنــ هیچ مردی در

رختخواب نا مـــــــــــهربان نیستــــــ...

 



نظرات شما عزیزان:

به تو چه؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ساعت15:32---6 شهريور 1392
چقدر عاشقانه


منم دوس دارم یکی بیاد باهم اینجوری کنیم
پاسخ:دیونه ای دختر کجاش عاشقانه است همین سادگی هاتونه ک باعث میشه بعد ...


EhSaN
ساعت10:50---6 شهريور 1392
این احسان که اینجا نظر گذاشته و اسمش خوشگله هم اسمه منه چرا برای همین ی پست 3تا نظر گذاشته!

قشنگ بود، زیبا بود، عالی بود

ی بار کافیه بگی
پاسخ:حسودیت میشه بچه معرفت داره میاد همه پستام هم میخونه نظر میده اصن ب تو چه هه


playful girl
ساعت0:42---6 شهريور 1392
فردا و دیروز با هم دست به یکی کردند. دیروز باخاطراتش مرا فریب داد و فردا با وعده هایش مرا خواب کرد.وقتی که چشم گشودم امروزگذشته بود
یه سر بزن آپم


الهه
ساعت1:26---5 شهريور 1392
سلااااااااام
وبتون خیلی قشنگهههههههههههههههههه.

به وب منم سر بزنید ممنووووووووووووووووووووووون
تا تبادل لینک کنیم مرسی


بابک رشتبریان
ساعت1:00---5 شهريور 1392
سلام...من اومدم،تو هم بیا.راستی من عاشق این حرکتم!!!


tak boy
ساعت0:49---5 شهريور 1392
سلام
وبه خیلی خوبی داری
خییییییییییییلی قشنگه


playful girl
ساعت22:45---4 شهريور 1392


alireza
ساعت1:19---4 شهريور 1392
سلام مرسی از اینکه بهم سر زدی ببخشید اگه باعث شدم ناراحت بشی معذرت میخوام.
منم با افتخار لینکت کردم


احسان
ساعت23:46---3 شهريور 1392
عالی بود
راستی اپممممممم


playful girl
ساعت2:46---2 شهريور 1392
تعلق که نداشته باشی



به جایی … به کسی … به چیزی …



تمام شدنت راحت تر



از آنی میشود که گمان می بُردی !


احسان
ساعت21:18---31 مرداد 1392
زیبابود

احسان
ساعت13:38---31 مرداد 1392
قشنگ بود

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در یک شنبه 3 شهريور 1392برچسب:,ساعت 17:38 توسط farnaz |